Oldtimer Treffen Rozenburg 26 April 2014

• Manta A 1900
  • Manta A 1900's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
3 jaren 8 maanden geleden #848 door Manta A 1900
Manta A 1900 antwoordt op het onderwerp: Oldtimer Treffen Rozenburg 26 April 2014
Helemaal top!!!! Bedankt alvast!!

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 8 maanden geleden #847 door wfvdijk
wfvdijk antwoordt op het onderwerp: Oldtimer Treffen Rozenburg 26 April 2014
ik zal dit evenement ook toevoegen bij evenementen->oldtimer evenementen

Groet,

Wilfred van Dijk
Webmaster / secretaris Opel Mantaclub

• Manta A 1900
  • Manta A 1900's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
3 jaren 8 maanden geleden - 3 jaren 8 maanden geleden #795 door Manta A 1900
Manta A 1900 heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Oldtimer Treffen Rozenburg 26 April 2014
Koningsdag Oldtimer treffen in Rozenburg Zuid-Holland
Zaterdag 26 april 2014

Beste forum leden!

mijn naam is Mark ten Hoeve en ik ben pas lid geworden van de Opel Manta Club en zelf in het bezit van 2 A manta's! ook vind ik het leuk om evenementen te organiseren en natuurlijk ook de opel manta club te promoten! en daarom wil ik jullie aandacht vragen voor het volgende!

Op 26 April aanstaande zal in Nederland voor de eerste keer Koningsdag worden gevierd. Er zullen door het gehele land vele activiteiten en evenementen worden georganiseerd. Zo ook in Rozenburg, 15 jaar lang stond Rozenburg in het teken van auto en motorsport tijdens 'Koninginnedag". Het publiek kwam met grote getale uit de wijde omgeving en zelfs uit het buitenland om dit te beleven en mee te maken. Maar na 15 jaar Motorraces in het centrum van Rozenburg vonden wij het als organisatie ook wel een tijd voor iets compleet nieuws!

Dat is ook de rede dat wij op 26 april aanstaande een groots Oldtimer evenement in het drops centrum van Rozenburg willen organiseren. We willen proberen zoveel mogelijk Klassieke auto’s te laten pronken op dit evenement. Van Amerikaanse auto’s tot de Europese pronkstukken alles is welkom!

De auto's zullen op een prachtige plek midden in het centrum van Rozenburg komen te staan! Er is een groot plein voor het Gemeente Huis ( stadswinkel) en onder de voet van oud Hollandse Molen "de Hoop" gereserveerd.

Naast de Oldtimers zal er een Race Simulator van Opel staan en zijn er een groot aantal andere activiteiten te beleven op en rondom de Oldtimer show!

het evenement zal om 10.00 uur aanvangen en rond de klok van 16.00 weer afgelopen zijn!

Heb je ook een Klassieker en wil je deze ook op ons evenement komen laten zien! meld je dan aan via :

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

En als u op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws omtrent dit event word dan lid van onze stichting Motorsport Rozenburg facebook pagina!
Laatst bewerkt: 3 jaren 8 maanden geleden door Manta A 1900.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden
Gemaakt door Kunena