× Plaats hier berichten als je een manta van iemand wilt gebruiken voor een huwelijk, verjaardag of ander evenement (en zelf geen manta hebt)

Manta B gezocht voor 31-10-2015 in Apeldoorn

• Herbertone
  • Herbertone's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #1256 door Herbertone
Herbertone antwoordt op het onderwerp: Manta B gezocht voor 31-10-2015 in Apeldoorn
Hoi Pascal, dank voor je reactie. Ik zal je een pb sturen. Dan kunnen we mogelijk wat afspreken!
Discussie gesloten.
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #1254 door blackmagic
blackmagic antwoordt op het onderwerp: Manta B gezocht voor 31-10-2015 in Apeldoorn
hoi

ik kom zelf ook uit apeldoorn en zou eventueel wel kunnen
doe je even een pbtje en geef je mijn nummer

gr. pascal
Discussie gesloten.
  • Herbertone
  • Herbertone's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #1253 door Herbertone
Herbertone heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Manta B gezocht voor 31-10-2015 in Apeldoorn
Halle Manta liefhebbers,

Op 31 oktober wordt mijn vriendin 50. Ze heeft ooit van haar vader een Manta B gekregen als eerste auto en daar praat ze nu nog dagelijks over. De Manta heeft ze lang geleden moeten verkopen maar ze is Opel wel trouw gebleven. Ze is een Opelaner om het maar zo te zeggen. Momenteel heeft ze een fraaie Vectra GTS.

Nu lijkt het mij leuk om haar op 31 oktober thuis op te laten halen door een Manta B en haar dan naar de feestzaal te brengen. Daar wordt haar verjaardag dan gevierd. Beide locaties zijn in Apeldoorn.

Is er iemand onder jullie die hier aan mee wil werken?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke Manta groet,
Herbert Heins
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.220 seconden
Gemaakt door Kunena