Opel Manta A 1970, de oudste? Tijdschrift :)

Meer
2 jaren 5 maanden geleden #1229 door Big Daddy
Big Daddy antwoordt op het onderwerp: Opel Manta A 1970, de oudste? Tijdschrift :)
Als je met het tijdschrift het clubblad bedoeld (denk ik) , dan kan Wilfred van Dijk je wel helpen. Stuur hem maar een berichtje, of iemand anders kan ze misschien wel missen...

Sometimes I get the feeling,I was back in the o l d days,long ago,
when we were kids,when we were young, life seems so perfect,you now,
the days were endless,we were crazy,we were young,
the sun was always shinin'...
I'll never forget the Great Opels I've had

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Tom Manta 1970 A
  • Tom Manta 1970 A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
2 jaren 5 maanden geleden #1226 door Tom Manta 1970 A
Tom Manta 1970 A heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Opel Manta A 1970, de oudste? Tijdschrift :)
Opel Manta A 1970, de oudste..........?...

Enkele jaren geleden bezat ik een opel Manta, chasisnummer 599361910 (kenteken 26 71 PH) mocht ik me niet vergissen.
Dit was toendertijd de oudst bekende opel Manta A.

Deze auto is toen verschenen in het tijdschrift, die uit 2 delen bestond (informatie verkregen via Duurt Flonk).
Deel 1: nr 1 in jan/feb 2014
Deel 2: nr 2 maart/april 2014

In deel nr 3 is er een vervolg artikel geschreven met mogelijk nog een oudere Manta. Die allebei in de eerste week van de productie gemaakt zijn.

Omdat ik de auto ongeveer 5 jaar in bezit gehad heb, het mijn eerste Oldtimer was en omdat ik deze van de 1ste eigenaar heb gekocht die bekenden zijn van me. Zou ik graag deel 1 en deel 2 nog willen bemachtigen.
Iemand enig idee hoe mij dit lukt of heeft iemand van jullie dit tijdschrift onder in de mand liggen en ligt deze te verstoffen.
Het lijkt me geweldig om 2 x deze tijdschriften te bemachtigen om ook de 1ste eigenaar te herenigen met hun plaatje (deze hebben de auto ongeveer 36 jaar gehad namelijk).

Ik hoop op reactie, alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groeten,

Tom Keurentjes.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.181 seconden
Gemaakt door Kunena