Exclusive varianten?

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #1003 door mba
mba antwoordt op het onderwerp: Exclusive varianten?
Ben benieuwd!

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #1002 door cupra8
cupra8 antwoordt op het onderwerp: Exclusive varianten?
Volgens mij heb ik nog ergens een folder waar de GSI Exclusive instaat en deze was rood.

Meer
3 jaren 8 maanden geleden #856 door mba
Dat bouwjaar voor andere kleuren klopt ja, toen werd de Exclusive niet meer exclusief ;) bij Irmscher gebouwd maar op de lijn bij Opel zelf tussen de andere Manta's..... Ik zou dus idd denken dat het in de code ook daar terug te vinden is.
Manta is voor mij al weer even geleden, maar er zal toch zeker iets van een trimcode oid op het plaatje moeten staan. En op het produktie-identificatieplaatje (da's dat plaatje in carrosseriekleur met al die cijfer en letter codes) als je daar die code's van weet dan. Dat specifieke plaatje heeft ook een naam wat ik nu zo gauw niet weet te reproduceren.

Meer
3 jaren 8 maanden geleden #855 door GTC
GTC antwoordt op het onderwerp: Exclusive varianten?
De rode uitvoering is vanaf 1987 leverbaar geworden kreeg ik via facebook te lezen. Staat de bekledingsscode ook het typeplaatje onder de motorkap?

Meer
3 jaren 8 maanden geleden - 3 jaren 8 maanden geleden #854 door mba
Oke, ik ben van de jaren uitgegaan dat ie hier (origineel) leverbaar was; 1985 en 1986 en dat waren dan toen ook de enige kleuren. Andere kleuren waren/zijn mij als originele exclusive niet bekend. Net zoals dat die bouwjaren nog de korte achterbumper hebben en later kwam er zo'n gehele achterbumperskirt op. Enig verschil tussen 85 en 86 is de stuurnaafkapafdekking. Toch even zitten spitten; alleen bj 85 en 86 werden bij Irmscher omgebouwd, later werd dat gewoon bij Opel zelf gedaan. Ook alle kleuren(?) waren toen mogelijk. Ik kan me nog wel duitsers herinneren met rood, wit en ook donkermetallicgrijs ...... Toen dacht ik nog destijds dat dit door de eigenaar zelf was gedaan, maar even nazoeken blijkt dus toch niet. Weer wat geleerd. Geen idee trouwens of je dat ook uit het chassinr kunt aflezen (miss 1985 en 1986 wel ivm de afbouw bij Irmscher).
Het is tenslotte alleen maar een wat luxer en extraverter aangeklede Manta waar motorisch niets aan is gewijzigd.
Laatst bewerkt: 3 jaren 8 maanden geleden door mba.

Meer
3 jaren 8 maanden geleden #853 door GTC
GTC antwoordt op het onderwerp: Exclusive varianten?
Kleurstelling probleem opgelost: Mantab.de
Monaco blau, Dakak gold, Polarweiss und Rot. Op basis van de kleur zou het dus kunnen.

Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden
Gemaakt door Kunena