[gesloten] start problemen bij een b manta uit 1976.

• opel69
  • opel69's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
3 jaren 11 maanden geleden #678 door opel69
opel69 heeft een nieuw onderwerp gemaakt: start problemen bij een b manta uit 1976.
goededag
mijn naam is marco
ik heb pas geleden een opel b manta gekocht uit 1976 omdat ik mijn oude opel b ascona verloren ben omdat er een boom op is gevallen.

alleen toen ik de manta kocht starte de auto goed en had ik een klein stukje gereden en het reedt perfect.
en dat bleef ook zo voor 2 weken.

maar nu heb ik een probleem dat hij nu slecht start en dat wanneer hij start gaat bokken en cilinders overslaat.
de manta is omgebouwd na een injectie motor door de vorige eigenaar.
en als de auto eenmaal start en hij heeft ff gebokt daarna loopt hij zeer netjes tot dat hij warm word en dan gaat hij stotteren en bokken en daarna valt hij uit hierbij heb ik al de verdeel kap vervangen bougie kabels bougie en de bombine ook heb ik hem op tijd staan.
maar nu is het probleem dat als hij ff gelopen heeft minimaal 5 minuten dat hij daarna niet meer aan slaat en dat er dan teveel benzine in komt want dan zijn de bougies weer super nat.
ik heb de shock al los gehaald en de lucht al dicht gedaan en gekeken wat hij dan deedt hij starte daarna weer perfect en liep zonder te bokken voor maar een paar minuten wanneer ik de lucht steeds een stukje open deedt ging hij wel beter lopen maar hij blijft te veel benzine krijgen de injectoren heb ik ook al nagekeken en die waren goed, weet iemand nog een suggestie die me kan helpen en die weet waar het probleem licht dat hij zoveel benzine krijgt ook al staat de lucht dicht en ook al is hij van de shock af en dat ik de benzine slang al een klein beetje heb afgeknepen??

het zou me zeer helpen het gaat om een 2 liter motor.

eventueel nog een vraag heeft er iemand toevallig een boordcomputer te koop liggen voor de b manta? :)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.190 seconden
Gemaakt door Kunena