Record poging meeste TE`s op een treffen samen

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #550 door popmanta
popmanta antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
nou nieuwe tank zit er weer onder en heb ook weer een goedwerkende tankmeter B) en hans je had gelijk een gewone manta tank past :lol: :lol: :lol: :lol:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Hans
  • Hans's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Meer
4 jaren 2 maanden geleden #549 door Hans
Hans antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
mogelijk past een tank van een MANTA A wel..
hahaha

god schiep Adam

Adam schiep OPEL

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #544 door duurt
duurt antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
Gelukkig dat je er vroeg bij was, heb je nog even tijd om van tank te verwisselen, je hebt er vast nog wel 1 liggen?
Waarschijnlijk is hij niet bij de lasnaad stuk, anders lekt hij pas als hij halfvol is.

Hier wilde ik ook nog even het rechtervoorwiellager iets opstellen en de computer verwisselen.
Sinds de Kadett nog niet weer met de TE gereden

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #543 door popmanta
popmanta antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
goh wat een drukte weer haal ik de TE uit de stalling blijkt de tank lek vier weken geleden had ik een lege tank er toen 10 liter benzine erin en hoppa hij liep haal ik hem gister op tank weer leeg :( effe na inspectie lekke tank ) dus vandaag er een andere onder zetten :woohoo:

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #506 door mantallica
mantallica antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
Zo als het er nu voor staat zijn er dan 14 TE's aanwezig maar is niet zeker. Ook zijn Vic Heylen
en Andre Jetten (importeur TE Nederland) uitgenodigd.

Andre kan niet i.v.m. familieweekend en van Vic is nog geen bevestiging.

Voor de TE bezitter en die komt is er een leuk TE aandenken van het jubileum evenement die
aangeboden wordt door Mantamuseum "under construction" en met inzet van Rob Wanink.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: wfvdijk

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #498 door duurt
duurt antwoordt op het onderwerp: Record poging meeste TE`s op een treffen samen
Is de site van Vic zelf :)

Ik zal er in ieder geval bij zijn met de TE, komt hij teminste ook weer eens van de brug af

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden
Gemaakt door Kunena